Bi süre yoktum buralarda e malum okul başladı.Aslında bende rahatsızlığımdan dolayı pek gitmek istemiyordum ama insan evde dura dura sıkılıyo bunalıyo yani bende ilk defa kendi özgür hür irademle okula gitmek istedim😌
Bayada iyi gidiyo ama şu an büyüük bir problemim var:YGS
Aslında çokta büyük değil yeterli hazırlanırsan yaparsın💁🏻
Neyse bu sene ygsden dolayı baya bi yoğun geçiyo sizin anlicanız😒Hatta daha ilk günlerden yoğunluk başladı diyebilirim🙄Testler,konular havada uçuyo vallaha😊🤓
Neyse elbet bunlarda gelip geçecek fakaat bunlar gelip geçtiğinde ah tüh vah dememek için şimdiden tırmalamak gerekiyo💆🏻
Elimizden gelenin en iyisini daha iyisini yapmamız lazım ki en azından başarısız olduğumuzda/olursak(ALLAH KORUSUN🙏💆🏻)çalıştım,elimden gelenin en iyisini yaptım ama olmadı dersin.Yani çalıştımda yapamadım dersin en azından bu çalışmadım çalışmadığım için yapamadım demekten iyidir dimi ama😉😁
Ara sıra fırsatını bulduğumda buralara uğramaya çalışacağım.
Görüşmek üzere🙌

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder