Herkese meraba🙋
Biliyosunuz kiii lys belasına bir aydan az bir zaman kaldı ve bu süreç içinde çözebildiğimiz kadar soru yapabildiğimiz kadar deneme yanımıza kâr🙇♀️
E maluum havalar da ısındı kanımız da kaynıyo ama yapacak birşey malesef ki yok🤷♀️
Ben daha çok kendimi lysden sonraya saklıyorum artık aynı anda 3 kitap mı 4 kitap mı oluur
Günde 2 kitap mı biter 3 mü bilemem💁
Bu aralar ben de bi miktar salmış durumdayım malum havalardan dolayı ama BIRAKMADIK EVELALLAH💪
Okuyamadığım ve okunmayı bekleyen kitaplarım melül melül bakıyolar kitaplıkta bana bizi ne zaman okuyacan bizi ne zaman yiyecen diye ama işte...
Mayıs ortası gibi okula gitmemeyi planlıyorum malum hergün 2 bilemedin 3 deneme anca...
Lys 3 konusunda herhangi bi sıkıntım yok ammma lys 1den korkuyorum👅
Bu zamana kadar matematiği zaten hiçbizaman sewmemişimdir sevenleri de anlamam o tarz kişilerle muhatap pek olmam😒
Hani bence iki tür insan vardır:MATEMATİĞİ SEWEREK YAPANLAR VE MATEMATİĞİ ZORUNLULUKTAN YAPANLAR..ben hiçbi kategorisine girmiyorum 🙏
Liseden bir an önce mezun olmayı ve üni dönemine zıplamak istiyorum..
Hani keşşşke bi uyuyup uyansak da üniye geçsek sonra bi daha uyuyup uyansak da üni den mezun olsak?
Neyse herkese iyi çalışmalar çalışın çalışın daa başarın💪

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder