Bu aralar kafam çok bulanık.Artık gerçekten kafayı yiyorum galiba.Öğretmenler bi yandan dersler konular bi yandan.Hani bazen"eeh mikerim böle işi bırakıyom mk"falan diyesim geliyo Allah koru yarabbi😂
Ama gerçekten bi yerden sonra öğğk falan geliyo yani.
Ama işte burda hata kimde tabiki bende😒
Bu bilince yaz tatilinde varsaydım eğer konuların nerdeyse hepsini bitirmiş şu dönemde de harıl harıl test çözüyo olurdum🙎🏼
Ama işte benim genel yaptığım yanlış.Kafaya dank edince anlıyon bazı şeyleri🙇🏼
Neyse başa gelen çekilir yapacak bişey yok çekecez mecbur😩🤓
Valla benden sonrakilere tavsiyem;İŞİ SIKI TUTUN!
Ben şahsen 3sene yattım şimdi ceremesini çekiyorum.Artık hakkımızda hayırlısı neyse o olacak😂
İşte bilince erken varınca kafaya erken dank edince sorun ortadan kalkıyo.
Daha 1sene var yea yada daha çok var demicen hacı çalışacan👌🙏


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder