Powered By Blogger

2 Ağustos 2016 Salı

Süfer iyi bişey buldum be sizde bakın

Merraba🙋
Bugün sırf kitap alışverişi için değilde normal alışverişlerim içinde harika bi yöntem buldum.
İninal kart diye bişey buldum daha doğrusu kitap grubunda söylediler de ben bu zamana kadar neden böle bişey olduğunu bilmiyomuşum diye kendimi sorguladım🙄
Neyse geç olsun güç olmasın sonuçta öğrendim ve en yakın zamanda gidip pttden alacam sanırım😍
Üstelik ekstresi fatırası falanda olmuyomuş kartı 5tlye alıyormuşsun kartta"bakiye varken" 2 tl kesiliyomuş o kadar😍😍
Tam benlik bişey💁
Üstelik heryerdede kullanılabiliyomuş😂(işte aradığım özellik)
Neyse ininal kartın reklamı gibi oldu ama olsun iyi bişey sonuçta yani😂
İyi bişey olduğu için burayada yazmak geldi içimden👍
Bi daha kapıda ödemeye ekstra para verip bide bi o kadar beklemeyecem oh be😂😂
             Neys bu kadar yeter arada ben yazarım buralara.
    Hadi bye💩

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder