Bayram çok iyi geçti diyemeyeceğim vallaha.Bayramda üzerimde biraz kırgınlık vardı onun için bi tek bayramın ilk günü bayram havasında geçti.Ondan sonraki günler hep evde dinlenerek geçirdim.
Bayramın nerdeyse hepsini yatarak geçirmeme rağmen hasılatta iyiydi vallaha💁
Ben tabiki bu hasılatı kitaplığımı taşırarak harcayacağım💩
3.kitaplığımı alacam alacam bi türlü fırsat olup alamadım.KIRDIN BENİ GODDAMIT😔
Neyse ben kendimi bayram hasılatıyla alacağım kitaplarla avutuyorum şimdilik😉💁
Şimdilik benden bu kadar👐
Bu aralar buraları çok aksattım ondan bi uğrayayım dedim👅
Neyse görüşürüz kendinize cici bakın👄

Bende ilk üç gün gezdim ama bugün tümden yattım ya �� bide bende hep kitap aldım. (Buralara kadar gelen ben kitapseverkedicik) Geçmiş olsun derim en yakın zamanda kalk gez kız ����
YanıtlaSil